16 Temmuz 2015 Perşembe

Kuantum Yaşam Koçluğu

Kuantum Yaşam Koçluğu genel yaşam koçluğu çalışmalarına ek olarak Kuantum Teknikleri kullanılarak yapılan kişisel gelişim sistemidir.   Kuantum Yaşam Koçluğu daha derin düzeyde yaratıcı düşünme biçimidir. Dış dünyanın değişimi ancak içsel vizyonun değişimiyle mümkündür. Bilinç ve bilinçaltında uyumu yakaladığımızda; aile, sağlık, iş, aşk, finans vb yaşam alanlarının mükemmel bir değişim yaşadığını söyleyebiliriz. Hayatımızın enerji akışı düzene girer.

Bilinçaltında yer alan sınırlayıcı düşüncelerin farkına varıp,  bunların yerine yeni ve olumlu, güçlendirici inançlarınızı koyduğunuzda hayatınız daha verimli bir şekilde dönüşüme başlayacaktır.

Doğuştan doğal olarak hakkınız olan mutluluğu, bereketi, bolluğu, huzuru, aşkı, yaşamınıza katmaya imkan tanımış olursunuz. Korku, kaygı, öfke, suçluluk gibi duygular yaşam enerjinizde azalmalara yol açar. Duygusal semptomların sağlığımız üzerinde etkisi oldukça fazladır. Bunları fark edip dönüştürdükçe, hayatımızda büyük sıçrayışlar yaparız. Kuantum yaşam koçluğu; kendimizi tanımaya, başkalarını anlamaya, evrensel sistemin işleyişini fark etmekten doğan bilgeliğe ulaşmanızı sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder